Ostutingimused

Ostutingimused / Veebipoe müügitingimused


1. ÜLDINE
1.1. Veebipoe Foxybox.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Foxybox OÜ (registrikood 16349236) asukohaga Harju maakond, Tallinn, Kristiine linnaosa, Laki tn 14a, 10621.
1.2. Käesolevad kasutustingimused reguleerivad Foxybox OÜ (Müüja) ja ostu sooritanud isiku (Ostja) vahel tekkivaid õigussuhteid ostmisel-müümisel Veebipoes.
1.3. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete turustamisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.
1.4. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muudatustest teavitatakse e-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
1.5. Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda Müüja jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.

2. HIND
2.1. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures ning sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.
2.2. Toodete hinnad on märgitud Veebipoes toodete juurde eurodes. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, kui kauba eest tasumisel ei ole märgitud teisiti. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.
2.3. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE
3.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
3.2. Ostukorvis on võimalik tooteid ning koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada kuni toote eest tasumiseni.
3.3. Tellimuse vormistamisel kuvatakse ekraanile lõplik hind, mille saab tasuda pangalingi või muu makselahenduse abil.
3.4. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
3.5. Teatise tellimuse kinnituse kohta saadab Müüja Ostjale e-posti aadressile. Juhul, kui postkastist kirja ei leidu, palume kontrollida ega kiri ei ole kogemata rämpsposti kausta sattunud.
3.6. Müüjal on õigus lepingust taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel. Müüja teavitab sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastab kogu tellitud kauba eest laekunud makse (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

4. TASUMINE
4.1. Veebipoes sooritatud ostude eest tasub Ostja 100% ettemaksuna või kasutab maksmiseks ESTO AS poolt pakutavaid järelmaksu võimalusi.
4.2. Tellimuste eest saab tasuda Eesti pangalinkide kaudu (Swedbank, SEB Pank, COOP Pank, Luminor Pank, LHV pank, Citadele, Kevin pank, Revolut pank), ning makseid vahendab ESTO AS või arve alusel.  
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
4.3. Makseid vahendab ESTO AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga ESTO AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja ESTO AS-le. 

5. KOHALETOIMETAMINE
5.1. Veebipood tarnib tooteid Eesti siseselt.
5.2. Tooted tarnitakse vastavalt Veebipoes Ostja poolt valitud viisil (kullerija koju, või tulen ise järele). Saaja peab tuvastama saadetise pakendi rikkumise koheselt saadetise vastuvõtmisel. Vigastatud pakendiga saadetis avatakse Saaja nõudmisel ning juhul, kui ilmneb, et saadetis on rikutud, tehakse vastav märge väljastusdokumendile või aktile, mida Saaja ja kuller kinnitavad oma allkirjaga. Hilisemaid pretensioone Post ei arvesta ning Saajal puudub õigus nõuda tekitatud kahju hüvitamist;
5.3. Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
5.4. Müüja lähetab tellimusi kõikidel tööpäevadel, kuid mitte hiljem, kui nelja tööpäeva jooksul pärast tellimuse kinnitamist. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. Viimase alla loetakse eritellimusi.

6. TAGANEMISÕIGUS, TOODETE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE
6.1. Ostjal on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul, esitades Müüjale kirjalikus vormis kauba ostmisest taganemise avaldus, mis asub e-kaubandusliidu lehel ning mis sisaldab järgmisi andmeid:
- Ees- ja perekonnanimi
- Kontakttelefon
- E-posti aadress
- Aadress
- Pangakonto andmed
- Tellimuse esitamise kuupäev
- Kauba kättesaamise kuupäev
- Tagastatava kauba nimetus
- Kauba seerianumber
- Kauba ostuarve number
- Tagastamise põhjus
6.2. Kauba ostmisest taganemise avaldus tuleb saata e-posti aadressile info@foxybox.ee või aadressile Harju maakond, Tallinn, Kristiine linnaosa, Laki tn 14a, 10621, hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul kauba kättesaamisest. Taganemisavalduse kättesaamist kinnitab Müüja Ostjale saadetava teatega.
6.3. Tagastatav toode peab sisaldama kogu ostudokumentatsiooni. Kauba küljes olevad etiketid ning kauba seisukorra kaitsmiseks paigaldatud esemed (nt kaitsekiled, niiskusekogujad, kileümbrised jms), mis ei takista kauba proovimist ja sellega tutvumist, peavad kauba tagastamisel olema eemaldamata.
6.4. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba proovimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Müüjal õigus alandada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või keelduda kauba maksumuse hüvitamisest.
6.5. Tagastamistingimused kohalduvad standardmõõdus toodetele. Eritellimused ja erisoovide järgi kohandatud tooted ei kuulu tagstamisele.
6.6. Kauba ostmisest taganemise avalduse esitamise päevast alates on Ostja kohustatud tagastamisele kuuluva toote tagastama 14 kalendripäeva jooksul.
6.7. Kuni tagastatud toote vastuvõtmiseni ei võta Müüja toote eest vastutust. Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode). Kauba tagastamisel enda transpordiga, kuller firmade abil "Ettevaatlik käsitlemine" tingimus on kohustuslik.
6.8. Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud, sh transpordikulu. Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Müüja Ostjale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
6.9. Müüja jätab endale õiguse viivitada tagasimaksete tegemisega seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.
6.10. Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
6.11. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

7. PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
7.1. Müüja vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale, sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmiest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Müüja kohustus. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.
7.2. Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel kohustub Ostja sellest koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul mittevastavusest teada saamisest, teavitama Müüjat, saates vastava info e-posti aadressile info@foxybox.ee. 
7.3. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Ostjal õigus nõuda toote parandamist või asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või tagastada toode Müüja kulul.
7.4. Ostjal on õigus nõuda toote ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ning toote eest tasutud summade tagasinõudmist, kui:
- Müüjal ei ole võimalik toodet parandada või asendada või
- toote parandamine või asendamine ebaõnnestub või
- Müüjal ei ole toote puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud
7.5. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse Ostjale toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Ostja poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul. Müüjal on õigus tasutud summade tagastamisega viivitada seni, kuni Ostja on tema käes oleva toote tagastanud.
7.6. Müüja kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud. Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon on õigustatud. Müüja ei hüvita Ostja tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui:
- Toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud Ostja süül;
- Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel;
- Toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu;
- Puudub ostu sooritamist tõendava dokumendi koopia.
7.7. Juhul, kui Ostja ja Müüja vahel on tekkinud erimeelsused toote puuduste osas, on Ostjal õigus pöörduda pretensiooniga Müüja poole, märkides kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebuses ära oma nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, tootel esinev puudus ning omapoolne soovitav lahendus. Müüja vastab Ostja kaebusele kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 kalendripäeva jooksul. Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info@foxybox.ee.
7.8. Juhul, kui Ostja ja Müüja ei saavuta vaidluse osas kokkulepet, on Ostjal õigus pöörduda vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks Eestis Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ja avaldust esitada siin (https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon). Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Vaidluste lahendamisel Eestis Tarbijakaitseameti juures lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole. (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm)
7.9. Komisjoni otsusega mittenõustumisel on pooltel õigus pöörduda Ostja asukohajärgsesse maakohtusse.

8. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
8.1. Isikuandmete vastutavaks töötlejaks on Foxybox OÜ (registrikood 16349236), asukohaga Harju maakond, Tallinn, Kristiine linnaosa, Laki tn 14a, 10621.
8.2. Isikuandmete töötlemisel järgitakse Eesti ja Euroopa Liidu õigusakte.
8.3. Vastutav töötleja kogub järgmiseid isikuandmeid: nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid. Andmeid kasutatakse ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks. Müüja edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele kauba kohaletoimetamise eesmärgil.
8.4. Vastutavale töötlejale edastatud isikuandmed on kaitstud ning käsitletakse konfidentsiaalse informatsioonina. Andmeside kliendi ja pankade vahel on krüpteeritud. Andmetöötlejal puudub ligipääs kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele. Vastutav töötleja ei avalda talle teatavaks saanud andmeid kolmandatele isikutele.
8.5. Isikuandmete vastutav töötleja võib saata Ostjale uudiskirju, sh rahulolu küsitlusi ning pakkumisi Ostja e-mailiaadressile ainult juhul, kui Ostja on andnud eelnevalt sellekohase nõusoleku.
8.6. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
8.7. Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@foxybox.ee või helistada telefonil: +372 58588527
Kui Ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.